FANDOM

Magiczna Koniczyna
Koniczyna
'
Dane
Alias Hortensja Esperwall
Płeć żeńska
Wiek 17
Pochodzenie Lorenhall
Nurt magiczny Wybrańcy
Patron Fernis Neta
Organizacja Rada Lemniskaty

Magiczna Koniczyna jest potężną, choć niedoświadczoną Wybranką, która pod okiem bardziej wykwalifikowanych osób poznaje świat magii. Jest najmłodszą czlonkinią Rady Lemniskaty i jednym z jej obowiązków jest koordynowanie i nadzorowanie działań Obrońców.

BiografiaEdytuj

Magiczna Koniczyna, a dokładniej Hortensja Esperwall, przyszła na świat w rodzinie szewskiej w mieście Lorenhall, w niewielkim nadmorskim królestwie Coldcliff. Śmierć króla i konflikt między jego dziećmi, księciem Jancrestem i księżniczką Megurą, umiejscowił rodzinne miasto Hortensji na granicy zwaśnionych stron, w samym środku licznych konfliktów. Wojna domowa kompletnie spustoszyła niegdyś piękne miasto, wpędzając wiele rodzin, w tym rodzinę Koniczyny, w biedę. By wspomóc rodziców, w wieku 12 lat Hortensja została sprzątaczką w domu jednej z pozostałych, bogatszych rodzin Lorenhall. Jedynym pocieszeniem w ciężkich czasach była miłość rodziców i ogrodnictwo, którego nauczyła ją matka i któremu poświęcała się z pasją.

Dopiero po 4 latach ciężkiej pracy jej życie dramatycznie się zmieniło, gdy uśpiony dotąd talent magiczny dziewczyny objawił się w iście wybuchowy sposób, ciężko raniąc syna bogatego kupca i niszcząc parę straganów. W powstałym zamieszaniu Hortensji udało się uciec, ale był to dopiero początek problemów.

Dla rodziców Hortensji oczywistym stało się, że takie wydarzenie nie umknie uwadze zarówno władz jak i innych magów, którzy przybędą do Lorenhall, by zwerbować ich córkę w swoje szeregi, a w przypadku niepowodzenia pozbyć tak potężnego, nieposkromionego źródła magii. Świadomi, że jedynie termin u maga może uratować ich córkę przed zemstą kupca, spakowali cały ruchomy dobytek i powołując sie na dawne znajomości dyskretnie uciekli z miasta. Ojciec Hortensji pracował kiedyś dla maga Corala z Windbend i liczył, że uda mu się go przekonać, by przyjął Hortensję na uczennicę.

Ścigana przez straże Lorenhall, rodzina Esperwall znalazła się w patowej sytuacji, gdy po dniu drogi na ich drodze stanęli nie tylko strażnicy, ale również wysłannicy dwóch nurtów - Tradycjonalistów i Akademików. Każda strona była zdecydowana wziąć Hortensję ze sobą, dlatego konflikt wisiał na włosku, a losy znajdujących się w samym środku Esperwall'ów wisiały na włosku do momentu, gdy tajemnicza istota nawiązała kontakt z Hortensją przez kwitnący kwiat, który dziewczyna zabrała ze sobą. Czas zatrzymał się w miejscu, gdy Fernis Neta, duch natury prowadzący od wieków wojowniczki zwane Magicznymi Koniczynami zdecydowała, iż Hortensja zostanie nową Wybranką. Gdy Kontrakt został zawarty przez obie strony, Fernis Neta ujawniła się, przepędzając zarówno strażników jak i magów.

Od tego momentu zaczęła się kariera Hortensji jako Magicznej Koniczyny. Dziewczyna postanowiła wrócić wraz z rodzicami do Lorenhall, by przywrócić swojemu rodzinnemu miastu dawną świetność. Rok później, Lorenhall stało się bogatym, bezpiecznym miastem, które znów jest artystycznym centrum regionu. Działania dziewczyny nie umknęły uwadze innych potężnych magów, takich jak Złota Zbroja, która wraz z pomocą Magicznej Koniczyna i Jenrica Przeklętego postanowiła zaprowadzić porządek w szeregach Wybrańców.

Aktualnie Hortensja jest wysoce zapracowana dzieląc swój czas między zobowiązania wobec Rady Lemniskaty, treningi ze Złotą Zbroją, szkołę oraz pasję jaką jest opieka nad roślinami.

Magia i umiejętnościEdytuj

Jako Magiczna Koniczyna, Hortensja ma dostęp do wielu umiejętności ofensywnych i wspomagających. Jest w stanie m.in. atakować ciernistymi pnączami, sprawić, iż jej skóra będzie wytrzymała niczym kora najsilniejszych drzew lub też neutralizować najbardziej egzotyczne trucizny. Aby móc korzystać z mocy Fernis Neta, Hortensja musi wpierw przemienić się w Magiczną Koniczynę korzystając z kryształu, który stanowi klucz do jej umiejętności.

Hortensja posiada naturalne zdolności magiczne, które objawiły się wyjątkowo późno i gwałtownie. Jej wrodzony dar dodatkowo wzmacnia umiejętności otrzymane od Fernis Neta. Dziewczyna ćwiczy regularnie, by poprawić swoją sprawność i wytrzymałość oraz pobiera nauki w zakresie walki wręcz od pozostałych dwóch członków Rady.

GaleriaEdytuj

Rada Lemniskaty
Magiczna Koniczyna | Złota Zbroja | Jenric Przeklęty