FANDOM

Fernis Neta to starożytny duch opiekuńczy natury, który stanowi źródło mocy wszystkich wojowniczek zwanych Magicznymi Koniczynami.

GenezaEdytuj

Zwoje magów nie są zgodne co do genezy powstania Fernis Neta, jednak najpopularniejsza legenda głosi, iż była to młoda dziewczyna, która uciekła z domu wraz z ukochanym. Ojciec dziewczyny, który nienawidził wybranka córki, ścigał ich, aż po samo serce lasów Westerwell. Jego gniew i nienawiść tak rozzłościły przyrodę, że las prawie zabił ojca dziewczyny. Ukochany dziewczyny zginął próbując go bronić, zaatakowany przez rośliny. Dopiero jej wstawiennictwo i umowa, iż zostanie emisariuszką natury uspokoiła las. Dziewczyna zjednoczyła się z naturą, stając się Fernis Neta. Jej ojciec opuścił samotnie las, pozbawiony zarówno córki jak i zięcia.

WyglądEdytuj

W większości przypadków Fernis Neta objawia się jako młoda ludzka kobieta o włosach i sukni z liści i oplecioną delikatnymi pnączami skórą, która miejscami przypomina korę. Pnącza zbiegają się na klatce piersiowej, gdzie kwitnie Lilia Arcanum, najrzadszy i najpotężniejszy magicznie kwiat na świecie.